Drømmer du om et webhotel med telefonsupport? Vi har et par stykker i ærmet

Når du støder på et problem i forbindelse med dit webhotel, er det rart, at du hurtigt kan komme i kontakt med deres support. Derfor kan det være en stor fordel for dig at vælge et webhotel med telefonsupport – også selvom det koster lidt mere.  

Når du skal vælge et webhotel til din hjemmeside, er der en række detaljer, du skal forholde dig til. En af dem er, hvilken form for support du vil have adgang til. Det er en god ide, at du først og fremmest tænker over sproget. Skal det være dansk eller engelsk? På et dansk webhotel kan du selvfølgelig få hjælp på dansk, mens det på et udenlandsk vil foregå på engelsk. 

Når du har sproget på plads, bør du overveje, om du vil have telefonisk support eller for eksempel hjælp via chat eller e-mail. Chat eller e-mail er selvfølgelig lidt billigere, men kan også tage længere tid, og det kan være sværere at forklare præcis, hvad dit problem er. Derfor er det værd for dig at overveje at give lidt ekstra for et webhotel med telefonsupport, så du hurtigt kan få løst eventuelle problemer. 

 

Webhotel med telefonsupport til virksomheden

Hvis du skal vælge webhotel til din virksomheds hjemmeside, er det særligt vigtigt, at du har adgang til kompetent og hurtig support. Derfor vil det i høj grad være relevant for dig at betale det ekstra for at få telefonsupport på din virksomheds hjemmeside. 

Når du ser på webhoteller, bør du også se på, hvor længe deres telefonsupport har åbent. Det har de typisk kun i dagtimerne, men nogle af dem kører med en udvidet åbningstid, så du i også kan få hjælp tidligt om morgenen og en del af aftenen.

Når du er iværksætter, er det jo ikke unormalt, at du arbejder på din hjemmeside på alle tidspunkter af døgnet. Her kan det være rart, at du også kan komme i kontakt med supporten udenfor almindelig arbejdstid. 

 

LÆS OGSÅ: Iværksætter – lav din egen hjemmeside hurtigt og let

 

 

Webhoteller, der tilbyder telefonsupport 

Her hos webhotel-guiden.dk har vi samlet en række danske webhoteller, der alle tilbyder telefonsupport – det er: 

Wannafind.dk tilbyder telefonsupport fra enten 7-19 eller 8-16; det kommer an på dit abonnement.

SmartWeb tilbyder telefonsupport med alle abonnementer, support på e-mail og hjælpevideoer.

DanDomain tilbyder telefonsupport fra 8-16 til alle og 7-19 for Premium abonnenter.

– ScanNet tilbyder telefonsupport 7-19 for alle, og derudover hjælp på mail og fjernsupport.

Simply.com tilbyder telefonsupport på de abonnementer, der henvender sig til virksomheder.

Som du kan se, er der altså god mulighed for at dykke ned i, hvornår du kan få telefonsupport, og hvilke andre typer af support du har adgang til. Der er ikke en løsning, der passer til alle, så sørg for at tænke over, hvad dine behov er, og vælg ud fra det. 

 

LÆS OGSÅ: Hosting af hjemmeside: Hvad bør du overveje, inden du vælger?

FAQ BOKS

Er telefonsupport pengene værd?

Om telefonsupport er pengene værd, er selvfølgelig et helt individuelt spørgsmål. Hvis du bruger den meget, vil den være alle pengene værd. Hvis du ikke gør, er den ikke.

Telefonsupport kommer dog typisk med de dyrere abonnementer, der henvender sig til virksomhedshjemmesider. Hvis du skal finde et webhotel til din virksomhed, vil du derfor typisk have adgang til telefonsupport.

Hvorfor skal jeg vælge et webhotel med telefonsupport?

Med telefonsupport kan du fortælle om dit problem til en rigtig person. Ofte kan det være langt nemmere at skulle gøre end at skrive det. Særligt hvis du ikke er så rutineret i forhold til computere. Derfor kan det være værd at bruge lidt ekstra penge på at vælge telefonsupport.

Hvornår kan jeg få telefonsupport?

Du kan typisk få telefonsupport på danske webhoteller fra enten 8-16 eller 7-19. Det kommer an på, hvilket abonnement du har valgt.